The design of the reception area and showroom space for Bosch Rexroth exemplifies the correlation between an organisation’s visual identity and interior design and proves that design can and should be part of a marketing strategy. Close cooperation between the interdisciplinary team of Fusion Design and the Customer Marketing Department resulted in an arrangement consistent with the company’s visual identity.
Zrealizowaliśmy szereg niestandardowych, rozwiązań brandingowych, które były kluczowymi elementami projektu. Wielkogabarytowe, podświetlane panele ścienne oraz hasła firmy to żadne wyzwanie dla naszego zespołu! Odważny i nieszablonowy design w połączeniu z najlepszym wykonawstwem jest standardem w naszej działalności.
In the designed space, thanks to the diversity of floors, 3 functional zones have been visually separated: meeting zone, customer zone and reception desk. The colours used faithfully reflect the visual identification guidelines and the proposed wood texture subtly warms the space.
The works included a comprehensive service: fit-out, conceptual design, detailed design, cost estimate, delivery and installation of equipment, individually designed joinery and finishing works.
Running and supervision Anna Podsiadło Project Monika Wieczorek-Wrona, Aleksandra Makeichik
Zobacz również
Contact
Call
Fusion Design Sp. z o.o.
ul. Towarowa 35/86
00-869 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48 604 417 957
Wyceny projektów:
zamowienia@fusiondesign.pl
Współpraca handlowa:
biuro@fusiondesign.pl
NIP: 7551939745